همه را دوست داشته باشیم برای خاطر خودشان

وبلاگ شخصی مهدی غفوری
همه را دوست داشته باشیم برای خاطر خودشان

حقیقت عبودیت؛ ترک معصیت است در اعتقاد که عمل قلب است و در عمل جوارح. و ترک معصیت، حاصل نمی شود مگر با دوام مراقبه و یاد خدا در هر حال و زمان و مکان و در میان مردم و در خلوت.
العبد محمد تقی بهجت (ره)

برای کنکوری ها

دوشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۳، ۰۷:۱۸ ب.ظ

سلام

پیش از این قول داده بودم تا تجربیات خود در مسیر آماده سازی برای کنکور را روی وبلاگ قرار دهم متاسفانه بعلت مشغله زیاد فرصت نشد. در هفته گذشته بواسطه درخواست سایت phd تست به منظور استفاده ی کنکوری ها مصاحبه ای انجام دادم که اطلاعات احتمالا مفیدی از تجربیاتم برای کنکوری ها دارد به همین منظور به جای مطلبی که پیش از این قول دادم لینک این مصاحبه را قرار دادم به امید اینکه براتون مفید باشد.

آرزومند موفقیت شما


مصاحبه بنده با سایت phd test

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۲۱
مهدی غفوری

phd تست

کنکوری ها

نظرات  (۲)

با سلام .تشکر میکنم از توضیحات جامع و کمک کننده  شما
۰۵ مهر ۹۵ ، ۱۰:۲۸ زهره فرهمند
با سلام خدمت برادر محترم آقای مهدی غفوری و ارزوی توفیق روزافزون.بنده از خوندن مصاحبه جنابعالی بسیار لذت بردم.من خیلی خیلی دوست دارم دانشجوی دکتری شوم .ارشدم را از دانشگاه پیام نور گرفته ام. رشته مدیریت ورزشی.و لیسانسم را از دانشگاه تهران.آقای غفوری بچه زیر کوچیک یک ساله و نیمه دارم.و کارمند دانشگاه ازاد هستم.اما سه روز در هفته وقتم ازاد است.دوشنبه و پنج شنبه و جمعه.روزهای عادی هم سه ساعت می توانم مطالعه کنم.شدیدا به دکتری فکر میکنم.چون انگیزه هایم قوی و بسیار هدفمند است.رویای هییت علمی شدن را هم در سر نمی پرورانم.ایا ممکن است به من بگویید اولویت را با کدوم درس ها بگذارم.هیچ کار علمی ای هم ندارم.اما می خواهم کار کنم روی نوشتن مقاله.ضمنا دوچرخه سوار هستم و در مسابقات دوچرخه سواری مقام اورده ام.اقای غفوری من تمام تلاشم رو میکنم حتی اگه امسال نرسوندم خودم رو .از این لحاظ می گم ممکنه نرسم که قاعدتا باید در کنار مطالعه منابع روی یکسری مقاله کار کنم و یا ترجمه ای چیزی که برای مصاحیه در چننته داشته باشم.به زبان انگلیسی هم خیلی علاقه دارم.شما چگونه منو ارزیابی می کنید؟ضمنا لیسانسم مرتبط نیست و فلسفه خوندم دانشگاه تهران.امیدوارم فرصت خوندان این پیامم را بکنید.با سپاس فراوان.
پاسخ:
سلام با عرض پوزش فعلا وبلاگم به روز نمی شود برای همین الان متوجه پیام شما شدم. اگر هنوز همچین دغدغه ای دارید لطفا ایمیل بزنید تا پاسختان را بدهم. 
موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی