همه را دوست داشته باشیم برای خاطر خودشان

وبلاگ شخصی مهدی غفوری
همه را دوست داشته باشیم برای خاطر خودشان

حقیقت عبودیت؛ ترک معصیت است در اعتقاد که عمل قلب است و در عمل جوارح. و ترک معصیت، حاصل نمی شود مگر با دوام مراقبه و یاد خدا در هر حال و زمان و مکان و در میان مردم و در خلوت.
العبد محمد تقی بهجت (ره)

به نام خدای مهربان

اول اینکه خیلی خوشحال هستم که به وبلاگ شخصی من سر زده اید امیدوارم این آشنایی مقدمه ای باشد برای اینکه بتوانیم در کنار هم باشیم و یکدیگر را کمک کنیم. 

من مهدی غفوری اهل مشهد هستم که اکنون دست روزگار و بواسطه قبولی در دانشگاه تهران نزدیک به شش سال است که از دیار خودخارج شدم و در پایتخت در سکونت گاهی دانشگاهی به نام کوی دانشگاه تهران سکنی گزیدم. فردی چند بعدی هستم که از کودکی تا بحال فعالیت های گوناگونی را تجربه کرده ام که در این میان می توان به ورزش به  خصوص فوتبال، موسیقی مدت کمی آن هم برای آموزش ساز نی، فعالیت های فرهنگی از قبیل جلسه قرآن و هیئت به طور طولانی و گسترده، اشاره نمود.

بخش اعظم زندگی خود را تا قبل از دانشگاه در زمین چمن بواسطه رشته ورزشی ام گذرانده ام، پست تخصصی ام دروازه بانی فوتبال است که بسیار به آن علاقه مندهستم. از زمان قبولی ام در دانشگاه بیشتر اوقاتم را در خوابگاه و یا صرف فعالیت های مختلف دانشجویی نموده ام. 

در 13 آذر 1393 پس از 6 سال زندگی دانشجویی از پایان نامه خود با عنوان راهبردهای آماده سازی روانی دروازه بان های نخبه فوتبال ایران با نمره 19.90 دفاع کردم و هم اکنون امیدوار به آینده در پی تجربیات جدید هستم. 

در حال حاضر که این مطلب را یادداشت می کنم فارغ التحصیل رشته روان شناسی ورزش در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد می باشم. 

در پایان برای تمامی شما خوبان آرزوی سلامتی، موفقیت و عاقبت به خیری دارم.