همه را دوست داشته باشیم برای خاطر خودشان

وبلاگ شخصی مهدی غفوری
همه را دوست داشته باشیم برای خاطر خودشان

حقیقت عبودیت؛ ترک معصیت است در اعتقاد که عمل قلب است و در عمل جوارح. و ترک معصیت، حاصل نمی شود مگر با دوام مراقبه و یاد خدا در هر حال و زمان و مکان و در میان مردم و در خلوت.
العبد محمد تقی بهجت (ره)

ای عزیز ...

پنجشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۱۸ ق.ظ

ای عزیز! تکلیفت را روشن کن! می خواهی همچون کوفیان بی مروت باشی یا همچون عاشقان که در جوار مولایشان به خاک و خون کشیده شدند !؟

 

ای عزیز! این را بدان هر قطره اشکی را که برای حسین می ریزی و هر ضربه ای که بر سر و سینه ات می زنی یا هر دعای ندبه ای را که شرکت می کنی در حکم نامه ای می باشد که برای امام زمانت می فرستی و به او برای شرکت در پیکار جهانی عشق اعلام آمادگی می کنی ...

 

ای عزیز! این را بدان که در طول تاریخ افراد زیادی بودند که همچون ما جزو امضا کنندگان نامه های فراوان برای امام زمانشان بودند اما در نهایت همان ها کسانی شدند که دستشان به خون امام شان لاله گون شد. پس به ازا ی هر سینه ای که می زنی و هر قطره اشکی که خرج می کنی خوب فکر کن و خوب آماده باش چرا که خدا دیگر بنا ندارد خیانت مردمان هر زمان در حق ولی خود بر روی زمین را تحمل کند و آن را تابلو و بشارتی برای آیندگان قرار دهد بلکه این آخرین هدیه است که بناست یر روی زمین فرود آید و بدان که خدا دستان تمام خائنان و افراد سست ایمان را که بدون تعهد برای مولایشان نامه می نویسند را قطع خواهد کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۲
مهدی غفوری

دست نوشته ها

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی